IT haldus

Mis juhtub, kui IT-probleem halvab Sinu ettevõtte tegevuse üheks tunniks?

Su ettevõte on nii tugev, kui seda on kõige nõrgem lüli. Kui kõige nõrgemaks lüliks on IT haldus, siis…. IT-haldusteenuse sisseostmine on turvaline, kiire ja õiglase hinnatasemega ning võimaldab IT-ga seotud kulutusi täpsemalt planeerida ning kontrollida.

Meie eesmärk on panna sinu IT-süsteemid tööle häireteta, teha nad veakindlaks ja anda sulle võimalus keskenduda 100% oma ärile.

IT-haldusteenus hõlmab serverite, tööjaamade ja võrguseadmete sh. tulemüüride haldust.

IT-haldusteenuse võimalused

Tööjaamade haldus ja hooldus

Arvutivõrgu ja serverite haldus

Riistvara müük ja paigaldamine

IT-varade haldus

Enamlevinud tarkvara installeerimine

Printerite hoolduse korraldamine

Garantii vahendamine

Koolitused ja nõustamine

Näidispaketid

  • Piiramatu arv kaugabi
  • Microsoft 365 / Serveri haldust
  • Regulaarne hooldus kliendi kontoris
  • Töökohti
  • Garanteeritud reageerimisaeg
  • Serveri ja tulemüüri monitooringut
  • Asendusseadme teenus
  • Arvutite ja tarkvara inventuur
  • Microsoft 365 / Serveri varundamine 1x ööpäevas, 50 GB kasutaja kohta
  • Varunduse kontroll taastamine
  • 1 x aastas arendusplaani koostamine

Pronks

Alates

150€

kuus

  • 1h
  • Eraldi tasu eest
  • kuni 10
    Iga lisanduv töökoht 15€
  • 4h tööajal
Võta ühendust

Kuld

Alates

360€

kuus

  • Piiramatult
  • 2x kuus 2h
  • kuni 10
    Iga lisanduv töökoht 30€
  • 2h tööajal
Võta ühendust

Hõbe

Alates

225€

kuus

  • 2h
  • 1x kuus 2h
  • kuni 10
    Iga lisanduv töökoht 20€
  • 4h tööajal
    Kriitiliste probleemide korral 2h tööajal
Võta ühendust

Miks valida IT-haldus meilt

IT-süsteemide ärikriitilisust oskab kõige paremini hinnata ettevõtte juhtkond ise. Teame, et üks tüüpleping ei sobi kõikidele.

Meie jaoks on oluline, et klientidele osutatav teenus oleks personaalne, hinnastamine läbipaistev ning tulemus laitmatu.

Firmal personaalne tugiisik

Sinu firmal on kindel tugiisik, mis teeb infovahetuse kiiremaks ja vähendab suhtlusprobleeme. Me hoiame korras süsteemi ja juhtumite kohta käiva dokumentatsiooni, mis vähendab rikete puhul reageerimisaega nii saame probleemi lahendada kiiremini ja vigadeta.

Optimaalne reageerimisaeg

Probleemidele reageerimise aja määrame lepingu sõlmimisel. Sina tead oma firma vajadusi, meie oskame tänu kogemustele öelda, millised reageerimisajad on efektiivsed. Sa saad olla kindel, et ka teenuse hind kujuneb mõistlik ja teie jaoks on see parim võimalik lahendus.

Tugi kriitilistes olukordades

Tööajal on meie IT-spetsialist alati sinu firma arvutisüsteemi rikke kõrvaldamiseks valmis, kriitilise probleemi korral reageerime 2 tunni jooksul.

Probleemide ennetamine

Viime IT-haldusteenuse raames läbi süsteemide regulaarse hoolduse, mis võimaldab koondada kõikide IT-probleemide lahendamise ühele ajale. See säästab aega, hoiab kokku kulusid ning ennetab riskiolukordi.

Meil on parimad spetsialistid

Meil on tööl 15 spetsialisti, kes on kõik omaala hästi tundvad ja kogemustega professionaalid. IT-spetsialistid on Microsofti poolt tunnustatud ning sertifitseeritud.