Miks valida IT-haldus meilt
IT-süsteemide ärikriitilisust oskab kõige paremini hinnata ettevõtte juhtkond ise. Teame, et üks tüüpleping ei sobi kõikidele.
Meie jaoks on oluline, et klientidele osutatav teenus oleks personaalne, hinnastamine läbipaistev ning tulemus laitmatu.
Firmal personaalne tugiisik
Sinu firmal on kindel tugiisik, mis teeb infovahetuse kiiremaks ja vähendab suhtlusprobleeme. Me hoiame korras süsteemi ja juhtumite kohta käiva dokumentatsiooni, mis vähendab rikete puhul reageerimisaega nii saame probleemi lahendada kiiremini ja vigadeta.
Optimaalne reageerimisaeg
Probleemidele reageerimise aja määrame lepingu sõlmimisel. Sina tead oma firma vajadusi, meie oskame tänu kogemustele öelda, millised reageerimisajad on efektiivsed. Sa saad olla kindel, et ka teenuse hind kujuneb mõistlik ja teie jaoks on see parim võimalik lahendus.
Tugi kriitilistes olukordades
Tööajal on meie IT-spetsialist alati sinu firma arvutisüsteemi rikke kõrvaldamiseks valmis, kriitilise probleemi korral reageerime 2 tunni jooksul.
Probleemide ennetamine
Viime IT-haldusteenuse raames läbi süsteemide regulaarse hoolduse, mis võimaldab koondada kõikide IT-probleemide lahendamise ühele ajale. See säästab aega, hoiab kokku kulusid ning ennetab riskiolukordi.
Meil on parimad spetsialistid
Meil on tööl 15 spetsialisti, kes on kõik omaala hästi tundvad ja kogemustega professionaalid. IT-spetsialistid on Microsofti poolt tunnustatud ning sertifitseeritud.