Millise hinnangu andsid 2018.a. meile kliendid?
2018. aasta lõpus viisime oma klientide hulgas läbi järjekordse rahulolu-uuringu, et teada saada, kas meie teenuste sisu vastab klientide vajadustele, kas meie hinnakujundus on arusaadav ja läbipaistev ning kas teenuste tasemega ning probleemide lahendamise oskuse ja kiirusega ollakse endiselt rahul.
Igale ettevõttele on oma tegevuse planeerimisel oluline teada, kui kaua võtab aega mõne IT-projekti läbiviimine või tehnilise probleemide lahendamine. Seetõttu oli meie jaoks oluline mõõta, kui kõrgelt hindavad kliendid meie suutlikkust tähtaegadest kinni pidada.
97,8% vastanutest kinnitas, et me peame tähtaegadest kindlalt lugu ja kliente alt ei vea.
Meie teenindust peetakse kiireks ja adekvaatseks ning peaaegu 94% vastanutest märkis, et nad on hinna-kvaliteedi suhtega rahul või väga rahul. Lõviosa klientidest tunnistas ka seda, et meie hinnakujundus on arusaadav ja läbipaistev.
Rõõmuga võisime tõdeda, et meie kliendid jäävad meiega pikaks ajaks!
Üle 70% neist, kes uuringule vastas, on meie teenuseid kasutanud vähemalt 7 aastat ning mitte ükski meie klientidest teenusepakkujat lähiajal vahetada ei plaani. Sellele trendile saime kinnitust ka NPS (Net Promoter Score) ehk soovitusindeksi näol.
Järgmised sammud
Kindlasti ei kavatse me oma heade tulemuste valguses loorberitele puhkama jääda. Rahulolu-uuring andis meile mõningaid ideid, milliseid muudatusi me võiksime oma teenuste osutamise protsessis teha ja millist suhtlust kliendid veelgi enam meie IT-ekspertidelt ootavad.
Täname kõiki kliente uuringus osalemise eest!